سفر به قشم با ماشین شخصی:

 

سفر به قشم با ماشین شخصی:

برای سفر به قشم با ماشین شخصی، شما به طور کلی دو تا انتخاب دارید:


مسیر اول: یا از مسیر یزد و سیرجان خودتون رو به بندرعباس برسونید. که در این صورت اگه بخواید ماشین رو بیارید رو جزیره، باید یه نیم ساعت دیگه رانندگی کنید و خودتون رو برسونید بندر پل اونجا ماشین رو با شناورهای خودروبر یا لندینگ‌کرافت‌ میارید رو جزیره و بندر لافت. اگه هم به هر دلیل نخواید ماشین رو بیارید جزیره، اونوقت ماشین رو پارک می‌کنید و میرید اسکله شهید حقانی و به مقصد قشم یا درگهان سوار اتوبوس دریایی میشید.برای خرید بلیط هواپیما قشم به سایت مستر بلیط مراجعه کنید.

مسیر دوم: مسیر دوم هم که از اصفهان و شیراز و جهرم و لار می‌گذره. اگه از این مسیر بیایید میرسید به بندر پل که ماشین رو با لندینگ‌کرافت میارید رو جزیره. اگه هم نخواید ماشین رو بیارید قشم، نیم ساعت رانندگی می‌کنید و میرسید به بندرعباس. اونجا ماشین رو پارک می‌کنید و از اسکله شهید حقانی میاید جزیره قشم.

اینکه کدوم مسیر بهتره بسته به شما داره که بخواید از کدوم طرف بیاید. مسیر اول یعنی یزد و سیرجان و بندرعباس، مسیر کویریه و خب کویر هم زیبایی خودش رو داره. مسیر دوم هم که از اصفهان و شیراز، دوتا از شهرهای خوب کشورمون، می‌گذره.

توصیه ما اینکه تو انتخاب مسیر سخت نگیرید فقط سعی کنید کمی ماجراجویی کنید و از مسیر لذت ببرید.

در نظر داشته باشید که این دو مسیر، تنها دو مسیر کلی بود و ممکنه مسیرتون بسته به اینکه از کجای کشورمون بخواید بیاید کمی فرق کنه. یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب مسیر مناسب، نرم افزار گوگل مپه.

راههاي رفتن از تهران به قشم:

 

1) با خودرو شخصي:

مسير از تهران تا قشم به طول 1450KM زميني عبور از شهرهاي ( تهران - قم - كاشان - نايين - يزد - مهريز - انار - شهربابك - سيرجان - حاجي‌آباد - بندرعباس - بندر پل و سپس استفاده از لنديكرافت، جهت حمل خودرو تا اسكله بندر لافت - قشم )

حدود 20 ساعت مسير + 2 ساعت زمان جابه جايي با لنديكرافت ( به غير از تعطيلات عيد )

هزينه بنزين حدود 300 هزار تومان + 100 هزار تومان جهت رفت و برگشت با لنديكرافت

2) ريلي:

استفاده از قطار، تهران تا بندرعباس و سپس استفاده از شناورهاي مسافربري كه از اسكله شهيد حقاني بندرعباس به اسكله شهيد ذاكري قشم، شناور هر يك ساعت اعزام دارند.

حدود 14 ساعت قطار و 1 ساعت شناور

هزينه حدود 150 هزار تا 300 هزار تومان بابت قطار ( رفت و برگشت ) + نفري 40 هزار تومان رفت و برگشت با شناور

3) هوايي:

توسط هواپيما به صورت پرواز مستقيم به جزيره قشم

حدود 2 ساعت پرواز هزينه حدود 300 تا 400 هزار تومان بليط رفت و برگشت + 50 تا 60 هزار تومان بابت ترانسفر فرودگاه تا هتل در رفت و برگشت

اميدوارم هر راهي را كه انتخواب مي‌كنيد، سفري ايمن و خوش داشته باشيد.


http://taxisafar.mihanblog.com/post/18

Comments

Popular posts from this blog

پل قدیم خرمشهر

توریسم سلامت در ترکیه

دره گلستان