آلماتی؛ جاذبه‌ی بکر با قیمت ارزان برای ایرانیان

 با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش تقاضای سفر در بین گردشگران ایرانی شاید یافتن مقصدی تازه و متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم ما بخش قابل توجهی از ذهن علاقه‌مندان به سفر را به خود اختصاص داده باشد، چون براساس عرف و فرهنگ گردشگری ما ایرانیان، این تبلیغات گسترده آژانس‌های مسافرتی و همچنین تورهای گردشگری است که می‌تواند تعیین‌کننده مقصد بعدی سفر ما باشد، اما این بار نیاز به تبلیغات رنگارنگ و استفاده از خدمات گردشگری متفاوت نیست؛ چون خودتان می‌توانید با استفاده از راهنمای ما مقصدی تازه را تجربه کنید.

جاهای دیدنی آلماتی قزاقستان،قزاقستان،دیدنی های قزاقستان

 آلماتی

 
این هفته، تصمیم گرفته ایم «آلماتی» را به عنوان مقصدی ناشناخته به شمایی که قصد سفر کرده‌اید،معرفی کنیم، چون این شهر نه تنها دارای جاذبه‌های تاریخی قابل توجهی است، بلکه در این فصل طبیعت و هوای پاک آن می‌تواند آرامشی غیرقابل تصور برای شما به ارمغان آورد.

چگونه اقدام کنیم
شاید با دیدن این نام و توصیفی که ما از آن داریم، این سوال ایجاد شود که چگونه باید اقدام کرد؟ براساس توافق‌های انجام شده بین ایران و قزاقستان اکنون روابط گردشگری و تجاری مناسبی میان دو کشور ایجاد شده و سفارتخانه قزاقستان در تهران آماده ارائه خدمات ویزا به متقاضیان است.

جاهای دیدنی آلماتی قزاقستان،قزاقستان،دیدنی های قزاقستان

 

بنابراین اولین گام برای تجربه این سفر تکمیل فرم سفارتخانه و همچنین پرداخت هزینه مربوط به صدور ویزاست. این ویزا که معمولا کمتر از یک هفته برای شما آماده می‌شود برای گردشگران اجازه اقامت دو هفته‌ای صادر می‌کند.

چطور برسیم؟
اگرچه اکنون امکان استفاده از قطاربه آلماتی به نوعی مهیا شده اما اصلی‌ترین راه رسیدن به شهر آلماتی قزاقستان استفاده از خطوط هوایی است که برای آن دو گزینه استفاده از خطوط هواپیمایی ایران یا خود قزاقستان برای گردشگران مهیاست.

به این ترتیب با استفاده از خدمات این ایرلاین‌ها می‌توانید با سه ساعت پرواز خودتان را به طبیعتی بکر و زیبا برسانید. درباره قیمت‌های بلیت هواپیما لازم است چیزی نزدیک به یک میلیون و 500 هزار تومان برای رفت و برگشت در نظر داشته باشید. 

Comments

Popular posts from this blog

پل قدیم خرمشهر

توریسم سلامت در ترکیه

دره گلستان