هنگام عقد قرارداد تور چه نکاتی را باید مد نظر داشت :

 3-1 ) قرارداد منعقده فیمابین شما و آژانس ثبت نام کننده می بایست حتماً دارای مهر آژانس و امضاء مدیر و یا نماینده آن باشد .


3-2 ) چنانچه لازم است هنگام ثبت نام در تور و عقد قرارداد وجهی از طرف شما به آژانس ثبت نام کننده پرداخت گردد به یاد داشته باشید که حتماً در ازای پرداخت وجه ، رسید معتبر که بر روی ورقه سربرگ دار و ممهور به مهر آژانس ثبت نام کننده است دریافت دارید .

3-3 ) درصورتیکه تور مورد نظر شما نیاز به ویزا دارد و برای اخذ آن لازم است پاسپورت شما در اختیار آژانس ثبت نام کننده قرارگیرد حتماً در ازای ارائه پاسپورت ، رسید معتبر که بر روی ورقه سربرگ دار ممهور به مهر آژانس ثبت نام کننده است دریافت دارید .

3-4 ) به توضیحات شفاهی آژانس ثبت نام کننده که در رابطه با شرح خدمات تور انتخابی شما ارائه می گردد اکتفا ننمائید و هر آنچه گفته می شود را در متن قرارداد لحاظ نمائید .

3-5 ) این حق شماست که از برنامه سفر قبل از ثبت نام آگاهی داشته باشید بنابراین هنگام عقد قرارداد آنرا از آژانس ثبت نام کننده بخواهید

3-6 ) بر اساس مقررات سازمان میراث فرهنگى، صنایع‌دستى و گردشگرى بیمه کردن تمامی مسافران شرکت کننده در تور الزامی می باشد بنابراین از بیمه بودن خود هنگام ثبت نام اطلاع حاصل نموده و از آژانس ثبت نام کننده بخواهید که در قرارداد به آن اشاره نماید .

3-7 ) برگزاری جلسه توجیهی قبل از اجرای برنامه سفر در مسیر های دور ضروری بوده و می بایست توسط آژانس مجری اجرا گردد .

3-8 ) داشتن راهنمای تور (تور لیدر ) از ضروریات هر تور بوده و می بایست این مهم در قرارداد مربوطه لحاظ گردد . 

Comments

Popular posts from this blog

پل قدیم خرمشهر

توریسم سلامت در ترکیه

دره گلستان