ترمینال و پایانه های مسافربری تهران

 

راههای دسترسی به ترمینال غرب تهران

برای دسترسی به این ترمینال می‌توانید وسایل نقلیه عمومی مانند مترو، تاکسی و اتوبوس های شهری را به کار ببرید. برای رفت و آمد با مترو باید به ایستگاه میدان آزادی مراجعه نمائید که کمی پیاده روی با خود به همراه دارد. ولی ایستگاه اتوبوس های شهری و تاکسی های ویژه ترمینال در نزدیکی ترمینال قرار دارند.برای خرید بلیط اتوبوس تهران به سایت مستر بلیط مراجعه کنید.

ترمینال بیهقی یا آرژانتین تهران

این ترمینال در سال 1370 در میدان آرژانتین تهران احداث شده است به همین دلیل با نام ترمینال آرژانتین نیز معروف می باشد. مساحت ترمینال 13 هکتار است و ظرفیت 2000 اتومبیل را دارد. از این ترمینال برای شهرهای پرتردد همچنین شهرهای شمالی ایران سرویس های بسیاری ارائه می‌شود.

ترمینال آرژانتین

امکانات ترمینال بیهقی تهران

از امکانات این ترمینال می توان به این موارد اشاره کرد: مسجد، آژانس مسافرتی، اتوماسیون حمل بار، دفتر فروش بلیت شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافربری، اتاق مادر و کودک، سالن انتظار مسافران، دستگاه‌های خودپرداز، تلفن‌های همگانی، کتابخانه، خانه سلامت، رستوران، فروشگاه‌های مواد غذایی سرد و گرم، فروشگاه تنقلات، فروشگاه شهروند، خشکشویی، مرکز معاینه فنی، پیک بادپا، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، رمپ ویژه معلولان، ویلچر جهت استفاده معلولان، دستگاه‌های آبسردکن، پارک کودک، پارکینگ، نمایندگی وزارت راه و ترابری، دفتر نمایندگی تاکسیرانی شهر تهران، دفاتر خدمات بیمه، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب در سالن انتظار مسافر، خوابگاه مجهز رانندگان، ایستگاه پایانه‏ای اتوبوس‌های شرکت واحد، نیمکت‌های سایبان‌دار در محوطه پایانه، خدمات مکانیکی و کارواش.


https://mrbilit.com/mag/tehran-terminals/

Comments

Popular posts from this blog

پل قدیم خرمشهر

دره گلستان

مارکتینگ آفلاین در گردشگری سلامت